sobota, 29 grudnia 2012

29.12



6 komentarzy:

  1. ktoś komentujący poprzedni post miał racje. nie przerabiaj tak tych zdjęć. co z tego, że zmieniasz tylko nasycenie, skoro zdjęcia wyglądają okropnie? przestań przerabiać w taki sposób bo na prawdę nie ma takiego efektu jaki mogłabyś osiągnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem słoneczko przeczytaj troszkę o adresie IP, albo załóż sobie jedno konto z którego możesz pisać komentarze :* w sumie uaktywnij. Nie wiem co chcesz osiągnąć, mnie one nie ruszają :* Zmieniając nasycenie osiągnęłam oczekiwany efekt i jestem z niego zadowolona ^^ Dodatkowo w dzisiejszych czasach najważniejszą oceną zdjęcia jest ilość lajków -przekroczyłam 50 :*

      Usuń
    2. musmy zaczac komentowac ci zdjecia bo widac ze ktos tu zazdrosci ;> zajebiste zdjecia

      Usuń
    3. tak sie zna a nawet nie widziala ze to tylko nasycenie ! nam sie podoba romus!

      Usuń
    4. Hahaha jesteście kochani :P ale spoko, nie każdemu musi się podobać, ważne, że mi się podoba :P ale i tak krytyka byłaby cenniejsza, jeśli ten ktoś miałby odwagę się podpisać :P

      Usuń
  2. uważam, że każdy ma swoje charakterystyczne sposoby przerabiania zdjęć, nie ważne jest to, czy jest to Paint czy Photoshop. byłoby dziwnie, gdyby wszyscy używali tych samych efektów, prawda? a piękno to pojęcie nie tylko abstrakcyjne, ale także względne... ;))

    OdpowiedzUsuń

Przedstaw się cwaniaku <(")